Παιδικές προσευχές που ηρεμούν την ψυχή και διώχνουν τα τέρατα από την ντουλάπα!

Ο πίνακας είναι από την έκθεση του Γιάννη Νίκου που φιλοξενείται στην Δράμα.

Τιμήσαμε την γιορτή των Αρχαγγέλων στις 8/11 και διαβάσαμε ωραίες πληροφορίες εδώ.
Μάθαμε και δύο ωραίες προσευχούλες, μια για το πρωί και μία για το βράδυ.
* Είμαι ένα μικρό παιδάκι
Ταπεινό και Σε υμνώ
Θεέ μου κάνε η προσευχή μου
Να ανεβεί στον ουρανό
Στείλε άγγελο προστάτη
Που η ψυχή μου λαχταρά
Στείλε Θέε μου να με βάλει
Κάτω από τα άσπρα του φτερά.

*Πέφτω κάνω τον σταυρό μου
Άγγελο έχω στο πλευρό μου
Δούλος του Θεού λογούμαι
Και κανέναν δε φοβούμαι.

Φτιάξαμε κι ένα αγγελούδι για να προστατεύει τα παιδιά το βράδυ.












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιλέκο τσολιά για πρόσκληση 25ης Μαρτίου

Φως και σκιά στο νηπιαγωγείο